Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

TehnoPlaneta.rs | 25. sep. 2018.

Scroll to top

Na vrh

4 komentara

SONY AKCIJA: 5 godina garancije na sve televizore

SONY AKCIJA: 5 godina garancije na sve televizore

Iz kompanije SONY nam stižu lepe vesti, a u pitanju je nova SONY akcija. Naime, ovaj renomirani japanski proizvođač je pokrenuo sjajnu akciju u kojoj svi kupci SONY televizora, koji kupovinu obave u toku avgusta 2016. godine u nekoj od prodavnica u Srbiji ili Crnoj Gori, dobijaju čak 5 godina garancije na svoj novi televizor.

Treba naglasiti da se ova SONY akcija odnosi na sve modele televizora koji su do prodavnica u Srbiji i Crnoj Gori stigli putem SONY-jevog zvaničnog distributivnog kanala. Drugim rečima, kupovinu treba obaviti u nekoj od renomiranih prodavnica, kao što su Tehnomedia centar, Gigatron, Tehnomanija, WinWin, Sony centar i slično. Dakle, sada imate razlog više da televizor ne tražite kod preprodavaca na crnom tržištu, kod kojih je garancija najčešće neostvariva, bez obzira na to koliko dugo traje. Često je ono što biste uštedeli nesrazmerno malo u odnosu na rizik i ono što biste mogli da izgubite. Zato i ne treba da rizikujete. Kako to naš narod voli da kaže: što je sigurno – sigurno je.

sony-akcija-5-godina-garancije-na-sve-televizore-02

divider

AKTIVIRAJTE SVOJU PETOGODIŠNJU GARANCIJU

S obizorm na to da je reč o promotivnoj garanciji, nakon kupovine nekog od televizora koji su uključeni u ovu akciju (svi Bravia modeli za 2015. i 2016. godinu), potrebno je da svoju petogodišnju garanciju aktivirate. Aktivacija garancije se vrši uz pomoć jedinsvenog aktivacionog koda koji ćete dobiti uz televizor. Sve što treba da uradite je da posetite internet stranicu www.sony.eu/activation i sa liste ponuđenih zemalja izabere Srbiju i Crnu Goru. Zatim dobijeni aktivacioni kod unesite u za to predviđeno polje i upišite sve druge detalje koji se od vas traže. Nakon ove zaista kratke i jednostavne procedure ćete na svoju email adresu dobiti potvrdu o aktivaciji i Ugovor o produženoj garanciji. I to je sve!

VAŽNA NAPOMENA: ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA BESPLATNU PETOGODIŠNJU GARANCIJU, AKTIVACIJU GARANCIJE JE POTREBNO IZVRŠITI U ROKU OD 15 DANA OD DATUMA KUPOVINE TELEVIZORA!

Više informacija o proizvodima kompanije SONY možete dobiti na www.sony.rs.

divider

Ako vam se svideo ovaj tekst, iskoristite dugmad ispod i podelite ga sa svojim prijateljima na društvenim mrežama. Lajkujte našu zvaničnu Facebook stranicu kako biste uvek bili u toku sa novostima na našem sajtu.

Komentari:

  1. Djuro

    I idu opet od 15.11.2016. sa 5 godina garancije

  2. beli

    Hvala im lepo na ponudi, ali nikad vise sony jer update su mi davali samo dok se model proizvodio (2-3 godine, a kod nas je bio u prodaji samo zadnje godine proizvodnje), pa mi sada vise ne rade ni youtube ni skype jer su promenili postavke. Na njihovom sajtu pise da sada taj model mogu samo da prikljucim na PC, dakle kao i svaki drugi televizor koji nije smart. Bacio sam novac i na kamericu od 110 evra jer mi sada bez skajpa ne treba. Browser od pocetka nije otvarao svaki drugi sajt, samo zatamni ekran i pise da nema dovoljno ram memorije. Bio je duplo skuplji od ostalih tv iz te klase, ali uzalud bacene pare… I moj prijatelj (Nemac) je kupio Sony i odmah je pocelo sa kvarovima… i ode covek ponovo u radnju i kupi Samsung i sada je zadovoljan.

    • Bojan Milojković

      Poštovani,

      Već mnogo puta sam pisao o prednostima Android operativnog sistema u odnosu na vlasničke operativne sisteme proizvođača televizora. Naime, kod vlasničkih operativnih sistema je za razvoj i ažuriranje softvera i aplikacija zadužen proizvođač televizora pa aplikacije zavise od kompanije koja je proizvela televizor. Normalno je da Sony, kao i svi ostali proizvođači, neće večno da pruža podršku (ravija i ažurira softver) za svoje televizore. Stavite se na mesto tih kompanija i razmislite da li biste Vi prihvatili doživotnu obavezu prema kupcu nekog Vašeg proizvoda. NAravno da ne biste. S druge strane, kod Android operativnog sistema su za razvoj i ažuriranje aplikacija zadužene kompanije koje stoje i iza istoimenih servisa. Primera radi, Facebook aplikaciju za Android razvija upravo kompanija Facebook, nezavisno od proizvođača televizora (isti je slučaj i kod Android telefona i tablet računara). Dalje, Twitter aplikaciju razvija i ažurira sama kompanija Twitter. Isto važi i za sve ostale aplikacije. Dakle, aplikacije kod televizora sa Android operativnim sistemom NE ZAVISE od proizvođača televizora i to je velika prednost.

      Što se tiče WEB Browser-a kod televizora, saglasan sam sa time da ne nude isto iskustvo kao WEB Browser-i na računaru. Ipak je u pitanju televizor, a ne naručnar. Dalje, mnogi WEB sajtovi jednostavno nisu dobro optimizovani pa se “nedostatak” RAM-a (memorije) pre može vezati za sam sajt nego za televizor, to jest mnogi sajtovi su bespotrebno previše zahtevni. Kada su u pitanju kvarovi, oni su jednako prisutni kod svih vodećih proizvođača i ne bih mogao da kažem da se bilo koji proizvođač po tom pitanju izdvaja – ni u pozitivnom, ni u negativnom smislu. Naravno, kod renomiranih proizvođača su kvarovi neuporedivo ređe prisutni nego kod manje poznatih proizvođača, ali to ne znači da ih nema. Iz Vašeg komentara neko može da stekne pogrešan utisak o Sony televizorima pa ću zato da kažem da lično poznajem jako mnogo veoma zadovoljnih vlasnika Sony televizora.

  3. Ivan Kocić

    Idealna prilika za kupovinu! Hvala za ovu vest!

Pošaljite svoj komentar na ovaj članak